Live scores


10/12/2014

Προτάσεις Τετάρτης

Την καλησπέρα μου σε όλους,Τετάρτη 10/12 σήμερα,τελευταία και κρίσιμη μέρα της 6ης αγωνιστικής των ομίλων του Champions League.Αρκετά ματς θα μας κρατήσουν σε ενδιαφέρον,ξεχωρίζει το Ρόμα - Μαν. Σίτυ ματς το οποίο είναι "ο θάνατος σου-η ζωή μου" για τις δύο ομάδες,όπως και στο Group G,Σάλκε και Σπόρτινγκ Λ. παλεύουν για τη δεύτερη θέση πρόκρισης στους 16.Μεγάλο ματς και στη Βαρκελώνη,Μπάρτσα και Παρί ΣΖ διασταυρώνουν τα ξίφη τους με φόντο την πρώτη θέση του ομίλου τους. Στοιχηματικά όπως προείπα και στο group του Facebook,θα ξεκινήσω από την Τσέλσι,επίφοβο για πολλούς,λόγω του ότι δεν έχει ανάγκη τους βαθμούς,αλλά απ' τη μία ο Μουρίνιο,απ' την άλλη ο Ντι Ματέο(προπονητής στη Σάλκε τώρα),σήκωσε το CL με την Τσέλσι όπως θυμόμαστε όλοι,με κατευθύνουν προς τον άσσο που στις αποδόσεις που δίνεται με ικανοποιεί απολύτως.Φτάνουν τα λόγια όμως,πάμε να δούμε τι έχουμε για σήμερα...

  • 121.Μάριμπορ - Σάλκε --- 2&Οver 2,5(2.35)
  • 125.Ρόμα - Μαν. Σίτυ --- 2(2.98)
  • 126.Τσέλσι - Σπόρτινγκ Λισ. --- 1(1.66)

Έχω στο μυαλό μου και άλλα πράγματα βέβαια,όπως την κόντρα στη Μπαρτσελόνα,θεωρώ πως είναι αστείο το σετ αποδόσεων που έχει δωθεί για το ματς,μου αρέσει το Over 1,5 ημιχρόνου της Mπάγερν,ίσως να έπαιζα Χηνάρι στο Πόρτο - Σαχτάρ...Μένουμε όμως στη βασική 3άδα εδώ και για τα υπόλοιπα ο καθένας πράττει όπως νομίζει.Καλό μεσημέρι σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.